Contact

Contact

Op deze pagina kun je informatie vinden hoe je met ons in contact kunt komen. Het eerste aanspreekpunt is klantenservice. Hier kun je terecht met al je vragen, tips, feedback of klachten.

Kijk voordat je contact opneemt eerst nog even in de lijst met veelgestelde vragen. De kans is groot dat het antwoord op jouw vraag ertussen staat.

Heb je een tip, vraag of andere feedback?

Een goede service vinden we erg belangrijk en daar doen we ons uiterste best voor. Mocht je een vraag, tip of andere feedback hebben, vul dan onderstaand formulier in. We streven ernaar om binnen twee werkdagen te hebben gereageerd. Onze Klantenservice is op werkdagen tussen 9.00 en 17.00 uur telefonisch bereikbaar via 06–55 80 39 73. Je kunt ook een e-mail sturen naar ons via dit formulier.

Heb je een klacht?

Heb je na contact met onze klantenservice nog een klacht? Om deze klacht zo snel mogelijk op te kunnen lossen, adviseren wij om telefonisch contact met ons op te nemen via 06-55 80 39 73, of een e-mail te sturen naar ons via dit formulier.

Voor een snelle en correcte afhandeling van jouw klacht, vragen wij je vriendelijk om de onderstaande gegevens te vermelden:

  • naam
  • adres
  • woonplaats
  • jouw klantnummer of ordernummer

Uiteraard is er ook de mogelijkheid om je klacht schriftelijk in te dienen. Je kunt je klacht onder vermelding van de bovengenoemde gegevens opsturen naar:

Uitgeverij Bewust Zijn
T.a.v. Afdeling Klachtafhandeling
Postbus 17390
2502 CJ Den Haag

Zodra je klacht is ontvangen, sturen we een ontvangstbevestiging. Je ontvangt binnen 7 kalenderdagen na de ontvangstbevestiging telefonisch of via de e-mail een reactie.

Zoek je informatie over de uitgeverij?

Postadres
Uitgeverij Bewust Zijn
Postbus 17390
2502 CJ Den Haag

Email
info@uitgeverijbewust-zijn.nl

Telefoon
06 – 55 80 39 73

KvK
52777480

BTW
133930713B01

IBAN
NL84TRIO 0391 0227 92

BIC
TRIONL2U

Verbind je met ons: